Veelgestelde vragen

Tijdens een afscheid en het bestellen van rouwbloemen komt er een hoop op je af. TOP rouwstuk zet een aantal veelgestelde vragen en antwoorden voor je op een rij. Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan vrijblijvend contact met onze klantenservice. Wij staan voor je klaar!

Bezorgen

De bezorgkosten van ons rouwwerk bedragen € 8,95.

Onze bezorgregio is o.a. regio Kennemerland & de IJmond. Wij bezorgen in: Aerdenhout, Haarlem, Heemskerk, Heemstede, Beverwijk, Bloemendaal, Castricum, Velsen, Driehuis, Uitgeest en IJmuiden. Door onze diverse verkooppunten in o.a. Aalsmeer en Rijnsburg is het ook mogelijk om in heel Nederland te bezorgen.

Wij bezorgen het rouwwerk zes dagen in de week, van maandag tot en met zaterdag (m.u.v. feestdagen).

Over het algemeen leveren wij het rouwwerk niet op zon- en feestdagen. Mocht er een uitzondering zijn, wordt tijdens het bestelproces aangegeven.

Bestelllen

Het bestelproces in een aantal overzichtelijke stappen:

  1. Kies het rouwstuk, rouwboeket, rouwhart, rouwkrans, of rouwarrangement
  2. Voeg eventueel een rouwkaart of rouwlinten toe
  3. Vul jouw gegevens in
  4. Vul de gegevens van de ontvanger in
  5. Betaal met iDEAL
  6. Je ontvangt per e-mail een kopie van jouw bestelling
  7. Top rouwstuk stelt het rouwstuk, rouwboeket, rouwhart, rouwkrans, of rouwarrangement zorgvuldig samen
  8. Top Rouwstuk bezorgt jouw bestelling persoonlijk op het bezorgmoment naar keuze

Neem bij wijzigingen of annuleren van je bestelling altijd direct contact op met telefoonnummer: 0251-250079 (bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 8.30 uur – 17.00 uur. Per e-mail kan natuurlijk ook: [email protected].

Betaling

Veiligheid staat voorop! Onze website is uitgerust met een SSL-certificaat zodat al het verkeer veilig verloopt. Het bestellen & betalen op onze website verloopt via een beveiligd platform. Afrekenen gebeurt ook in een veilige omgeving.

Je kunt bij ons met iDEAL betalen. iDEAL-betalingen vinden plaats in de vertrouwde betaalomgeving van jouw eigen bank.

Garantie en retourneren

Wij garanderen zeven dagen versgarantie op ons bloemwerk, mits je de bloemen goed verzorgt natuurlijk. Bloemen zijn een seizoen- en natuurproduct, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch een keer tegenvalt. Laat dit ons dan zo snel mogelijk na ontvangst weten, middels een aantoonbare reactie. Bij een eventuele klacht ontvangen wij graag diverse foto’s van het geleverde bloemwerk (bovenzijde, zijkant en stelen).

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Onze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Helaas is het niet mogelijk om het bloemwerk retour te sturen. Op bloemwerk is namelijk het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid hiervan.

Veiligheid en privacy

Vanzelfsprekend dat je onze algemene voorwaarden kan inzien. Je kunt onze algemene voorwaarden hier vinden.

Wij gaan zeer vertrouwelijk om met je persoonlijke gegevens. Zo worden je persoonlijke gegevens alleen intern gebruikt en niet gedeeld met derden. Voor meer informatie lees hier onze volledige privacy statement.

Onze website maakt gebruik van cookies t.b.v. verbetering of optimalisatie. Deze cookies zijn niet schadelijk en zijn volledig zonder risico voor uw gegevens, uw computer of uw surfgedrag. Bekijk ons cookie beleid.